روز اول از شروع دوم
دیوان عمل نامه

*دقت کنین من نوشتم کارهای خوب و بد از نظر من یعنی ممکنه در حقیقت اینجوری نباشه*

*(خوشحال میشم نظر بدین و بگین بهتره چه کارهای دیگه ای رو انجام بدم و بهتره چه کارایی رو انجام ندم چه کارایی که من فکر میکردم خوبه ، بده و چه کارهایی رو که من فکر میکردم بده ، خوبه )*

کارهای خوب از نظر من : 1-خونه رو تمیز کردم و ظرفها رو شستم و همه جا رو مرتب کردم( برای راحتی خانوادم و مخصوصا مامانم)

3-یه کم قران گوش کردم(برای آشنایی بیشتر با دینم و چون فکر میکنم قران از همه ی کتاب های منطقی که در حال حاضر دارم میخونم قوی تره)

6-کلی خندیدم (برای امید دادن به همه ی آدمای دوروبرم و مخصوصا خودم البته این کاره هر روز منه و همه میگن اههههههههه بسه دیگه کلا انقد به ادم روحیه میدن که دیگه هیچی )

10-برنامه نویسی کار کردم (برای همه ی اهدافی که تو سرم دارم)

11-با بچه های همسایمون که اومده بودن خونمون بازی کردم و نقاشی کشیدم باهاشون(چون خیلی بچه ها رو دوس دارم)

12-لباسامو اتو کردم و جزوه هامو اینا رو انتخاب کردم و کلا از این کارا(برای اینکه ترم جدید داره شروع میشه میخواستم آماده بشم)

13-سعی کردم تحت هیچ شرایطی عصبانی نشم (چون عصبانیت کار خوبی نیست)

کارهای بد از نظر من :

1-دگزیاد(اختصاز نمیدونم برای چی شاید برا اینکه خیلی ضعیفم)

ارزیابی من از کارهای خودم :

فکر میکنم واسه شروع بد نبود.



نظرات شما عزیزان:

سنا
ساعت15:51---7 بهمن 1391
سلام محدثه جان خوبی ؟

ایول بابا برا اولین روز که عالی بودی ...

محدثه : سلام عزیزم ممنون ممنون که وقت گداشتی و نظر دادی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوان عمل نامه و آدرس divaneamalname.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 16180
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1